Skip to main content

Förvaltningsservice i Väst AB
Kärrlyckegatan 24
418 78 Göteborg

031- 726 76 90
kontor@byggochkonsult.se

Om oss

Förvaltningsservice i Väst AB är ett av fyra systerbolag i den familjeägda koncernen B & K Group, där även Bygg & Konsult, Älvstrandens Bygg och B&K Fastigheter ingår.

Kundnyttan i fokus

Förvaltningsservice i Väst AB drivs av David Öjerdal och Fredrik Hilmersson som genom att fokusera på kundernas behov blivit ett flitigt anlitat saneringsföretag – med fokus på alltifrån den lilla bostadsrättsföreningen till det stora kommunala bolaget. Den röda tråden i de tjänster Förvaltningsservice i Väst erbjuder är att kundernas fastigheter – och omgivningen kring dem – blir snyggare och mer välmående av det arbete som genomförs.

Förvaltningsservice i Väst arbetar tätt ihop med sina systerbolag i den familjeägda koncernen B & K Group. 

Verksamhetspolicy

Förvaltningsservice i Väst ser till att uppfylla kundernas krav på kvalitet och miljö. Vår målsättning är att kvalitén på våra leveranser ska utgöra ett starkt motiv att välja oss. För oss är det av stor vikt att bidra till att förbättra, förhindra och förebygga miljöskador. Något vi åstadkommer genom att bland annat följa gällande lagar, förordningar och föreskrifter. Korta beslutsvägar, respekt för avtalade tidsramar, engagemang och kunskap är grundstenarna i vårt företag.

Arbetsmiljöpolicy

Förvaltningsservice är ett företag som arbetar aktivt för att säkerställa en trygg och säker arbetsmiljö, där medarbetare trivs och utvecklas. Säkerheten i våra projekt är alltid av högsta prioritet. Våra medarbetare ska alltid vara välutbildade och förtrogna med gällande lagar och regler.

Vi arbetar kontinuerligt med riskbedömningar för att tillsammans skapa en bra och säker arbetsmiljön.

Miljöpolicy

Förvaltningsservice i Väst är mycket måna om att inte förbruka mer resurser än vad som är absolut nödvändigt för att vi ska kunna leverera hög kvalitet till våra kunder. Vår miljöpolicy präglar oss i vårt vardaglig arbete – men också i större strategiska beslut som vid val av fordon, tvättar och rengöringsmedel. 

Kvalitetspolicy

Vårt fokus är på kunden och de utmaningar eller problem kunderna behöver få ordning på. Vi strävar efter långsiktiga affärsrelationer för att minimera riskerna i vår kommunikation. Vi arbetar aktivt för att få våra medarbetare delaktiga i vår ständiga strävan efter förbättringar.